יום שני, 30 בינואר 2012

סיפורה של יולדת חוזרת

שולי, גננת:

הגעתי למלון היולדות הדסה בייבי אחרי לידה רביעית.
יש לי חמישה ילדים. ארבעה בנים בבית ועכשיו נולדה בת ראשונה אחרי ארבעה בנים, שהיא גם נכדה ראשונה אחרי 11 נכדים בנים.
בלידה הקודמת ילדתי תאומים, והגעתי להדסה בייבי כי בעלי הציע לי.
ההצעה הייתה כל כך טובה, שחזרתי למלון אתם 3 פעמים.
הפעם הגעתי עם הבת, ואת הבנים הבאתי לכאן לביקור. נתתי להם ליהנות מהחדר, טיילתי אתם בקניון הצמוד ואכלנו פיצה ביחד.
האוכל כאן כל כך בשפע ועל רמה! זה לא משהו שרואים במקומות אחרים או בבית חולים.
זה שהבעל יכול להצטרף זו מתנה.
אינה, האחות הראשית, היא מדהימה! אחרי התאומים היא עזרה לי מאד.
השתתפתי בסדנאות.
העיסוי היה מדהים!
היום ישנתי כל היום. השקט הזה הוא בדיוק מה שאני צריכה.
הכל פה אישי ופרטי. תענוג!
הייתי גם בבית הבראה ליולדות. שם אין חדר פרטי. יש כריזה ברמקולים שמפריעה לשקט.
מאד נהניתי!
בעזרת ה' אחזור לפה בפעמים הבאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה