יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

השמחות באות בזוגות במלון יולדות הדסה בייבי


בשבוע האחרון שהו בתינוקייה שלנו ארבעה זוגות של תאומים


לא פחות מארבעה זוגות של תאומים שהו בשבוע האחרון בתינוקייה שלנו בו-זמנית!


ואם מעניינת אתכם קצת סטטיסטיקה: התינוקות, 3 בנים ו-5 בנות, נחלקו לשני זוגות של בנות, זוג בנים, וזוג מעורב של בן ובת. הורי התינוקות משתייכים לכל המגזרים – חילוני, דתי וחרדי. להורים יש בין ילד אחד לארבעה ילדים הממתינים לאחים החדשים בבית. האמהות שהו במלון בין 3 לילות לשמונה לילות, כששניים מהאבות בחרו לשהות עם נשותיהם ועם התינוקות החדשים ביחד במלון, אבא אחד שהה במקום 3 לילות ואבא שני הגיע עם שני ילדים גדולים יותר, כדי לעשות את השבת יחד עם האם והתאומים החדשים.


אנחנו במלון רואים מגמת עלייה במספר התאומים המגיעים לשהות עם אמהותיהם במלון. בשנת 2010 הייתה עלייה של כ-50% במספר זוגות התאומים שהגיעו למלון לעומת שנת 2009, ובמחצית הראשונה של שנת 2011 כבר הגיעו 7 זוגות תאומים, אליהם מצטרפים ארבעת הזוגות שהגיעו באותו הזמן למלון ושהו יחד בתינוקייה של המלון. סך הכל 11 זוגות של תאומים, בקצת יותר מחצי שנה.


ולא נשכח גם את השלישיות. בשנת 2010 שהו במלון לא אחת ולא שתיים, כי אם שלוש שלישיות. לעומת זאת, במחצית הראשונה של שנת 2011 שהתה עד כה שלישייה אחת. רוני, האמא של השלישיה אמרה לנו: "השהות במלון היא חובה לכל אמא! באמת! אני חושבת שכל יולדת צריכה את זה."

כל אישה הרי זקוקה למנוחה לאחר הלידה, בתקופה המכונה "משכב לידה", ולכל אבא טרי לא יזיק פינוק במלון, ועל אחת כמה וכמה, כשמדובר בלידה של תאומים או שלישייה, כשיש שניים או שלושה קטנטנים, שזקוקים לטיפול ההורים, כמעט 24 שעות ביממה.



בכל מקרה, בין אם מדובר בשלישייה בצמד או בנסיך או נסיכה אחד/ת, שיהיה מזל טוב לכו-לם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה